Lundakarnevalen som inträffar vart fjärde år. Det är fest, glam, skratt, entusiasm, fylla och smärta. Hela stan är övertagen av spektakel och polisen har en högre tolerans än annars. Karneval är kul och påfrestande och massor av jobb för de många inblandande.















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar